Το νέο Astrea Grand 110i με μονοκύλινδρο τετράχρονο κινητήρα με ψεκασμό καυσίμου
προδιαγραφών Euro-3, προσφέρει εξαιρετική απόδοση καυσίμου με συνολική αυτονομία που
ξεπερνά τα 220km. Το Astrea Grand 110i είναι ένα προσιτό, βολικό παπί που αποδίδει
ομαλή ισχύ διαθέτοντας τετρατάχυτο κιβώτιο και ηλεκτρική μίζα. Ο ισχυρός κινητήρας
τοποθετείται σε ένα στιβαρό και συμπαγές πλαίσιο με γεωμετρία κατάλληλη για ένα ελαφρύ
και ευέλικτο παπί, ιδανικό για τη πόλη και τις καθημερινές μετακινήσεις. Οι τροχοί 17” του
Astrea Grand 110i σε συνδυασμό με το εμπρός δισκόφρενο το ακινητοποιούν άψογα,
επιβεβαιώνοντας ότι πρόκειται για ένα πολυτάλαντο εργαλείο.
Στην ελληνική αγορά το Astrea Grand 110i είναι άμεσα διαθέσιμο στην τιμή των €1,945, σε 2
αποχρώσεις, Quantum Black και Cosmic White από το Δίκτυο των Επισήμων Εμπόρων της
εταιρείας Αδελφοί Σαρακάκη Α.Ε.Β.Μ.Ε. - Επίσημος Εισαγωγέας Διανομέας Honda Moto
στην Ελλάδα και μέλος του Ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη.
2. Βασικά χαρακτηριστικά
2.1 Κινητήρας
Αξιόπιστη τετράχρονη ισχύς. Αερόψυκτος τετράχρονος κινητήρας SOHC 109cm 3 με ψεκασμό καυσίμου PGM-FI και ηλεκτρική μίζα, χαμηλό λειτουργικό κόστος και απόλυτη αξιοπιστία.
2.2 Στυλ
Πρακτικό και κομψό
Κομψό, κατάλληλο για δύο άτομα, με αποθηκευτικό χώρο που ασφαλίζει κάτω από τη σέλα
και ρεζερβουάρ 4,0-L για αυτονομία πάνω από 220km. Δύο επιλογές χρωμάτων, Quantum
Black και Cosmic White.
2.3 Πλαίσιο
Βελτιστοποιημένο για ευελιξία στην πόλη. Ελαφρύ και ευέλικτο χαρίζει στον αναβάτη υψηλή αυτοπεποίθηση, ακόμα και σε μποτιλιαρισμένους δρόμους.
2.4 Φρένο
Υψηλών προδιαγραφών για ασφάλεια
Ισχυρό υδραυλικό δισκόφρενο 220mm για ασφαλές φρενάρισμα στον εμπρός τροχό και ταμπούρο πίσω.
3. Λεπτομέρειες μοντέλου
3.1 Στυλ
Προηγμένο στυλ
Εξωτερικά κυριαρχούν οι μεγάλοι τροχοί 17", που χαρίζουν στο Astrea Grand 110i στιβαρή
και δυναμική παρουσία στο δρόμο, συμβάλλοντας και στην άριστη οδική του συμπεριφορά.
Ενσωματωμένος αποθηκευτικός χώρος
Το Astrea Grand 110i έχει πλάτος 705mm και ενσωματώνει ένα μεγάλο εσωτερικό
αποθηκευτικό χώρο 7 L κάτω από τη σέλα που χωράει διαφόρων ειδών μικροαντικείμενα.
3.2 Εργονομική Σχεδίαση
Άνετη θέση οδήγησης
Το Astrea Grand 110i προσφέρει υψηλή οδηγική άνεση. Οι λεπτές διαστάσεις του παίζουν
επίσης ρόλο σ’ αυτή την άνεση και ευκολία χρήσης, καθώς ο αναβάτης μπορεί εύκολα να
πατά τα πόδια στο έδαφος για σταθερότητα όταν σταματά.
Ευανάγνωστα όργανα
Το Astrea Grand 110i υιοθετεί έναν απλό πίνακα οργάνων που ενημερώνει το χρήστη με μια
ματιά για σημαντικές πληροφορίες. Εκτός από το μηχανικό ταχύμετρο με ντίζα, η οθόνη
απεικονίζει τη σχέση στο κιβώτιο ώστε να είναι ξεκάθαρη η επιλογή της νεκράς.
3.3 Πλαίσιο
Εξαιρετική ευελιξία
Χάρη στο μονοκύλινδρο κινητήρα του, το φυσικό περιβάλλον του Astrea Grand 110i είναι οι
πολυσύχναστοι δρόμοι της πόλης και οι επαρχιακοί δρόμοι με στροφές. Το συμπαγές
πλαίσιο χαρίζει στο Astrea Grand 110i ευελιξία κίνησης και στις δύο περιπτώσεις. Η
γεωμετρία σχεδιάστηκε με γνώμονα την ευελιξία, ενώ στο σχετικά κοντό μεταξόνιο των
1230mm οφείλεται η γωνία στροφής των 45°. Όλοι αυτοί οι παράγοντες χαρίζουν στον
αναβάτη την αυτοπεποίθηση να στρίβει γρήγορα και εύκολα σε αστικούς δρόμους όσο και σε
περιοχές εκτός πόλης με στροφές. Το ισχυρό εμπρός δισκόφρενο 220mm και το εξίσου
ισχυρό πίσω ταμπούρο 110mm προσφέρουν ασφαλές και αποτελεσματικό φρενάρισμα.
Ικανό για κάθε είδους δρόμο
Το Astrea Grand 110i βασίζεται σε ένα στιβαρό, ατσάλινο πλαίσιο (τύπου ραχοκοκκαλιάς),
που προσφέρει την απαιτούμενη ακαμψία για ασφαλή και γεμάτη αυτοπεποίθηση οδήγηση,
καταλαμβάνοντας όσο το δυνατόν λιγότερο χώρο στο σώμα του δίκυκλου, με αποτέλεσμα να
μεγιστοποιείται το μέγεθος του αποθηκευτικού χώρου και του ρεζερβουάρ. Οι μεγάλοι τροχοί εδράζονται στο πλαίσιο μέσω ενός ζεύγους τηλεσκοπικών αναρτήσεων 26mm. Το
αποτέλεσμα είναι μία ασφαλής και ευέλικτη συμπεριφορά ακόμα και σε τραχείς δρόμους με
ανωμαλίες.
3.4 Κινητήρας
Αξιόπιστος, εύχρηστος μονοκύλινδρος κινητήρας
Το Astrea Grand 110i αντλεί τη δύναμη του από έναν απλό αλλά ισχυρό, μονοκύλινδρο,
τετράχρονο κινητήρα με ψεκασμό PGM-FI. Το σύστημα ψεκασμού καυσίμου και η ηλεκτρική
μίζα σημαίνουν εύκολη εκκίνηση χωρίς τσοκ – το Astrea Grand 110i ξεκινά άμεσα με το
πάτημα ενός μπουτόν. Το τετρατάχυτο κιβώτιο συντελεί στην οδηγική άνεση, ενώ το κάλυμμα
της αλυσίδας προστατεύει τον αναβάτη.
Καθαρή, αθόρυβη, ωφέλιμη ισχύς
Το Astrea Grand 110i διαθέτει ακριβές σύστημα ψεκασμού καυσίμου που χρησιμοποιεί
αισθητήρα οξυγόνου στο σύστημα εξαγωγής για συνεχή βελτιστοποίηση της λειτουργίας του
κινητήρα, επιτυγχάνοντας αθόρυβη λειτουργία και χαμηλές εκπομπές ρύπων επιπέδου EURO 3.
Πολύ αποδοτικός
Το Astrea Grand 110i χρησιμοποιεί έναν απλό και πολύ αποδοτικό μονοκύλινδρο κινητήρα
SOHC που προσφέρει οικονομία 59,2km/l (ECE R40). Αυτό συνεπάγεται χαμηλότερο
λειτουργικό κόστος ενώ αυξάνει την άνεση για τον αναβάτη αφού μπορεί να διανύσει
περισσότερα από 220km πριν χρειαστεί ανεφοδιασμό.
Ιστορία μοντέλου
Το λιτό Honda Super Cub πωλείται σε περισσότερες από 160 χώρες και η συνολική του
παραγωγή έχει ξεπεράσει τις 87 εκατομμύρια μονάδες (μέχρι το Μάρτιο 2014), που σημαίνει ότι
είναι το δίκυκλο με το μεγαλύτερο όγκο παραγωγής παγκοσμίως.
Μετά το τέλος του 2 ου Παγκοσμίου Πολέμου η Ιαπωνία ξεκίνησε να παράγει μοτοσυκλέτες και
scooters που βασίζονταν σε εισαγόμενα μοντέλα.
Τα πρώτα μοντέλα ήταν ιδιαίτερα ακριβά για τον μέσο πελάτη γεγονός που οδήγησε στην εμφάνιση
πολλών τύπων βοηθητικών κινητήρων για ποδήλατα. Ακριβώς εκείνη την εποχή ο Soichiro Honda ήταν αποφασισμένος να δημιουργήσει χρήσιμα και προσιτά προϊόντα, με αποτέλεσμα τα μοτοποδήλατα που ήταν τα πρώτα προϊόντα της Honda έλαβαν θερμό καλωσόρισμα στην αγορά.
Το 1957 που ξεκίνησε η ιδέα του Super Cub η προτροπή του Soichiro Honda προς τους
μηχανικούς του ήταν: «φτιάξτε κάτι που να ταιριάζει στα χέρια σας!». Με άλλα λόγια ήθελε να
δημιουργήσει ένα προϊόν που θα ταίριαζε άνετα στη ζωή του πελάτη. Επειδή το Super Cub
έπρεπε να κινείται με άνεση στους μη ασφαλτοστρωμένους δρόμους της Ιαπωνίας
αποφάσισε ότι το ιδανικό μέγεθος ελαστικών θα είναι οι 17 ίντσες, ένα μέγεθος που δεν
υπήρχε μέχρι εκείνη τη στιγμή σε οχήματα παραγωγής τέτοιου χαρακτήρα. Όλοι οι μεγάλοι
κατασκευαστές αρνήθηκαν να παράγουν το νέο μέγεθος ελαστικών για ένα και μόνο μοντέλο,
αλλά μετά από πολλές απορρίψεις η Honda βρίσκει ένα μικρό κατασκευαστή ο οποίος ήταν
πρόθυμος να συνεργαστεί μαζί της. Ένα άλλο βασικό χαρακτηριστικό του Super Cub ήταν η
εκτενής χρήση για πρώτη φορά πολυαιθυλενίου αντί για ενισχυμένες ίνες πλαστικού γεγονός
στοιχείο που συνέβαλε στη μείωση του βάρους του δικύκλου, καθώς το συγκεκριμένο υλικό
χρησιμοποιείται για την κατασκευή του εμπρός φτερού και της προστατευτικής ποδιάς.
Καθώς η σχεδίαση του έφτανε στο τέλος της δόθηκε το όνομα Super Cub από τις λέξεις
Super που ήταν πολύ δημοφιλής στην Ιαπωνία στη δεκαετία του ’50 και η λέξη Cub από το
«μοτο-ποδήλατο» Cub F-Type του 1952.
O πρώτος κινητήρας που τοποθετήθηκε στο Super Cub ήταν ένας τετράχρονος 50cc OHV με
ιπποδύναμη 4,5 ίππων στις 9.500 rpm.
Η προσπάθεια των μηχανικών της Honda είχε ως αποτέλεσμα μετά από ένα χρόνο σχεδόν
στις 24 Δεκεμβρίου 1957 να έχει ολοκληρωθεί το πρωτότυπο του Super Cub, το οποίο
ξεκίνησε να πωλείται τον Αύγουστο το 1958 στην πολύ ελκυστική τιμή των 55,000 yen. O
Senior Managing Director της Honda Fujisawa ξεκίνησε τη δημιουργία ενός δικτύου λιανικών
πωλήσεων όπου οι γυναίκες θα αισθάνονταν άνετα για ψώνια και από το 1960 ξεκίνησε η
διαφήμιση του μοντέλου μέσα από περιοδικά γενικού ενδιαφέροντος, ανατρεπτική κίνηση
καθώς μέχρι εκείνη τη στιγμή διαφημίσεις μοτοσυκλετών υπήρχαν μόνο σε ειδικά περιοδικά.
Όλη αυτή η προσπάθεια είχε ως αποτέλεσμα οι μηνιαίες πωλήσεις να ξεπεράσουν τις 30,000
μονάδες, ενώ μέχρι το τέλος της δεκαετίας του ’50 ο συνολικός αριθμός πωλούμενων
μοτοσυκλετών στην Ιαπωνία δεν ξεπερνούσε τις 40.000 μονάδες.
Την επόμενη χρονιά, το 1959 το Super Cub έκανε την είσοδο του στην Αμερικάνικη ήπειρο με
μικρό αντίκτυπο καθώς η αγορά των Η.Π.Α. κυριαρχούνταν από μοτοσυκλέτες 500cc, ενώ το
1961 το Super Cub πραγματοποίησε την είσοδο του στην Ευρώπη και λίγο αργότερα στην
Ασία. Πολύ μεγάλη ήταν η απήχηση τους στην αγορά της Ταϊλάνδης όπου η Honda κατέχει
ποσοστό 70% και τα Super Cub αποτελούν το 60% των πωλήσεων.
Το λιτό Honda Super Cub έχει προσφέρει τις υπηρεσίες του σε εκατομμύρια ανθρώπους σε
όλο τον κόσμο από το 1958 που κυκλοφόρησε. Στιβαρό, προσιτό, απολαυστικό στην
οδήγηση και κυρίως εύχρηστο, το Cub πέτυχε επειδή ικανοποιεί άριστα τις ανάγκες και
διευκολύνει την καθημερινότητα των ιδιοκτητών του, κάνοντας τις καθημερινές μετακινήσεις
γρήγορες και άνετες. Το Super Cub ήταν σε πολλές περιπτώσεις το πρώτο μηχανοκίνητο
μεταφορικό μέσο για πολλούς αναβάτες, προσφέροντας τη διαισθητική εμπειρία χρήσης ενός
ποδηλάτου αλλά με πολύ μεγαλύτερη ταχύτητα, άνεση και ικανότητα μεταφοράς φορτίου.
Και ενώ ο κόσμος έχει αλλάξει πολύ από τότε που παρουσιάστηκε το Super Cub, η ανάγκη
για προσιτά και αξιόπιστα προσωπικά μέσα μεταφοράς έχει αυξηθεί. Με τη συνεχή αστική
επέκταση και το αυξανόμενο κόστος καυσίμου, η ζήτηση για άνετη και οικονομική μετακίνηση
στη δουλειά και σε δραστηριότητες ελεύθερου χρόνου είναι υψηλότερη από ποτέ σε διάφορες
κοινωνίες. Η Honda θα συνεχίσει προστατεύει τη βασική φιλοσοφία του Super Cub και να
προσπαθεί να προσφέρει χαρά σε πελάτες σε όλο τον κόσμο.
H παγκόσμια απήχηση που είχε και ακόμα έχει το Honda Super Cub οδήγησε το Ιαπωνικό
Γραφείο Ευρεσιτεχνιών να κατοχυρώσει τρισδιάστατη πατέντα για το σχήμα του Super Cub,
του δημοφιλούς «παπιού» της Honda τον Ιούνιο 2014. Είναι η πρώτη φορά στην Ιαπωνία που το σχήμα μιας μοτοσικλέτας ή κάποιου προϊόντος της αυτοκινητοβιομηχανίας κατοχυρώνεται σαν τρισδιάστατη πατέντα, και αποτελεί εξαιρετικά σπάνια περίπτωση για βιομηχανικό προϊόν ανεξαρτήτως είδους.
Τύπος Αερόψυκτος, 4-χρονος, SOHC, μονοκύλινδρος, 2-βάλβιδος
Κυβισμός 109cm 3
Διάμετρος x Διαδρομή 50 x 55.6mm
Συμπίεση 9.0 : 1
Μεγ. Ισχύς 8.70 Ps/7,500min-1
Μεγ. Ροπή 8,8 Nm/5,750min-1
Τροφοδοσία
Εισαγωγή καυσίμου Ηλεκτρονικός ψεκασμός PGM-FI
Ρεζερβουάρ 4 L
Κατανάλωση 59.2 km/l (ECE R40)
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Ανάφλεξη Ψηφιακού τύπου, με χρονισμό & προπορεία ελεγχόμενα
Εκκίνηση Μίζα & Μανιβέλα
Μπαταρία 12V-3AH από εγκέφαλο
Συμπλέκτης Αυτόματος, Φυγοκεντρικός, Υγρός, Πολύδισκος
Κιβώτιο 4-τάχυτο, περιστροφικού τύπου
Τελική μετάδοση Αλυσίδα τύπου 420 με ασφάλεια
Τύπος Ατσάλινη Ραχοκοκαλιά, τετραγωνικής διατομής
Διαστάσεις (LxWxH) 1880mm x 705mm x 1080mm
Μεταξόνιο 1230mm
Γωνία Κάστερ 26゜30´
Ίχνος 68mm
Γωνία Στροφής Τιμονιού 45°
Ύψος Σέλας 760mm
Απόσταση από το έδαφος 135mm
Βέρος Γεμάτο 99kg
Τύπος Εμπρός τηλεσκοπικό πιρούνι 26mm
Τύπος Εμπρός/Πίσω χυτοί αλουμινένιοι τροχοί
Ζάντες Εμπρός 17x1.40
Ελαστικά Εμπρός 70/90-17M/C 38P
Πίσω 17x1.60
Πίσω 80/90-17M/C 50P
Τύπος Εμπρός δίσκος 220mm
Πίσω ταμπούρο 110mm
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου