H Force Master επιστρέφει ανανεωμένη!
Πέρα από τις βελτιωμένες καμπύλες καυσίμου, οι τεχνικοί της Malossi κατάφεραν να αυξήσουν το όριο των στροφών κατά 1.000 rpm, κάνoντας έτσι την Force Master 2 μία ακόμη υψηλότερης απόδοσης μονάδα ελέγχου της μοτοσυκλέτας(ECU). Η Force Master 2 σας επιτρέπει να αλλάξετε τον ψεκασμό έτσι ώστε να ταιριάξει απόλυτα με το νέο κιτ κυλίνδρου της Malossi. Η CDI έχει προγραμματιστεί με 4 διαφορετικούς χάρτες έτσι ώστε να μπορεί να ταιριάξει απόλυτα με την μοτοσυκλέτα ανεξάρτητα με τις όποιες ρυθμίσεις έχει.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά:
Κύλινδρος:
- Διάμετρος Κυλίνδρου: 63mm
- Διαδρομή: 58,66 mm
- Κυβισμός: 182.58cc
- Σχέση Συμπίεσης: 10.6:1
- Υλικά κατασκευής: Εξαιρετικής ποιότητας πρωτοβάθμιο κράμα αλουμινίου και χιτώνια κατεργασμένα με θερμική επεξεργασία πυριτίου
- Επεξεργασία: Με υψηλής ακρίβειας ρομπότ
- Νέος υπολογισμός και αναβάθμιση των επιφανειών για μέγιστη θερμότητα
Ηλεκτρονική:
- Νέες ρυθμίσεις ψεκασμού(injection)
- +/-20% στις χαμηλές/μεσαίες/ψηλές
- 1.000 περισσότερες στροφές ανά λεπτό
- Τέσσερις(4) διαφορετικές χαρτογραφήσεις:
- Χάρτης 1: Malossi κύλινδρος 63, Force Master 2, ηλεκτρονική, Power Cam εκκεντροφόρος,
- αγωνιστική εξάτμιση
- Χάρτης 2: Malossi κύλινδρος 63, Force Master 2, ηλεκτρονική, Power Cam εκκεντροφόρος,γνήσια εξάτμιση
- Χάρτης 3: Malossi κύλινδρος 63, Force Master 2, αγωνιστική εξάτμιση
- Χάρτης 4: Malossi κύλινδρος 63, Force Master 2, γνήσια εξάτμιση
Πιστόνι:
- Εξαιρετικά συμπαγές με τρία(3) ελατήρια
- Υλικό: ειδικό κράμα αλουμινίου με υψηλή περιεκτικότητα σε πυρίτιο, ιδανικό για χαμηλή θερμική ανάπτυξη
- Επεξεργασία με υψηλής ακρίβειας
- Αναβάθμιση των επιφανειών για μέγιστη θερμότητα
Ελατήρια:
- Ειδικοί δακτύλιοι με υψηλή ευκολία ολίσθησης και πολύ υψηλή μηχανική αντοχή
- 1ο ελατήριο συμπίεσης από χρώμιο και χάλυβα
- 2ο ελατήριο από χυτοσίδηρο
- 3ο ελατήριο ξύστρα από επιχρωμιωμένων ειδικό κράμα χάλυβα