Από την στιγμή που οι ιδιωτικές εταιρίες ΚΤΕΟ, ήρθαν στην Ελλάδα ήταν θέμα χρόνου και οι μοτοσυκλέτες να είναι απαραίτητο να περνάνε, από τον "ειδικό" τεχνικό έλεγχο.
Οπότε ναι όλες οι μοτοσυκλέτες(ακόμα και αυτές που είναι 50 κυβικών και κάτω στην περιφέρεια Αττικής) πρέπει να περάσουν από τον τεχνικό έλεγχο!
Εδώ να υπενθυμίσουμε οτι το πρόστιμο είναι τσουχτερό και ανέρχεται στα 400€, ενώ αν πληρωθεί με την απόδειξη του ΚΤΕΟ, μειώνεται στα 50€.
Συνήθως στον έλεγχο πρέπει να δουλεύουν άριστα τα εξαρτήματα μοτοσυκλέτας που έχουν να κάνουν με την ασφάλεια του αναβάτη όπως τα φλας , τα ελαστικά , οι λάμπες και τα φρένα.
Επίσης μεγάλη σημασία δίνουν στην ηχορύπανση που προκαλείται από τις εξατμίσεις οι οποίες δεν θα πρέπει να δίνουν θόρυβο πάνω από την αναγραφόμενη, μέσα στην άδεια κυκλοφορίας, τιμή σε db.
Σε ένα ολοκληρωμένο έλεγχο στο service πριν το ΚΤΕΟ θα πρέπει να ρυθμιστεί η σωστή καύση του κινητήρα, ίσως με αντικατάσταση και καινούριο φίλτρο αέρος ή μπουζί ώστε οι ρύποι της μοτοσικλέτας μας να είναι μέσα στα όρια.
Το πρώτο βέβαια που ελέγχουν είναι ο αριθμός πλαισίου ή αναγνώρισης οχήματος να είναι ίδιος στο πλαίσιο της μοτοσυκλέτας και στην άδεια κυκλοφορίας.
Καμιά μοτοσυκλέτα δεν περνάει τον έλεγχο χωρίς καθρέπτες.
Ποιες μοτοσυκλέτες περνάνε ΚΤΕΟ το 2014?
Έτος 1ης Αδείας Προθεσμίας ΚΤΕΟ
2007 Από 1/1/2014 έως 30/4/2014
2008 Από 1/5/2014 έως 31/8/2014
2009 Από 1/9/2014 έως 31/12/2014
Στην εγκύκλιο διευκρινίζεται επίσης:
1. Τα δίκυκλα που έχουν ταξινομηθεί από 01-01-2010 και μετά υποχρεούνται να προσέλθουν για τεχνικό έλεγχο μετά από τέσσερα έτη από την ημερομηνία έκδοσης της πρώτης άδειας κυκλοφορίας με προθεσμία από τρεις εβδομάδες πριν έως και μία εβδομάδα μετά την ημερομηνία αυτή.
2. Οι ανάριθμες μεταχειρισμένες δίκυκλες μοτοσικλέτες που προέρχονται από χώρες του εξωτερικού, για να τους χορηγηθεί άδεια κυκλοφορίας, θα πρέπει πρώτα να εφοδιαστούν με δελτίο τεχνικού ελέγχου από ΚΤΕΟ.
3. Τα δίκυκλα (μοτοσικλέτες και μοτοποδήλατα), που έχουν αντικαταστήσει ή θα αντικαταστήσουν τον αριθμό κυκλοφορίας τους, υποχρεούνται να προσέλθουν για τεχνικό έλεγχο σύμφωνα με τον πρώτο αριθμό κυκλοφορίας, που τους είχε χορηγηθεί.
4. Τα εκπαιδευτικά δίκυκλα (μοτοσικλέτες και μοτοποδήλατα) υπόκεινται σε ετήσιο περιοδικό έλεγχο.
5. Δίκυκλα (μοτοσικλέτες και μοτοποδήλατα) με έδρα ή διεύθυνση κατοικίας ιδιοκτήτη που ανήκει σε άλλη Περιφέρεια της χώρας, στην οποία έχει εκδοθεί πρόγραμμα πρόσκλησης τους για τεχνικό έλεγχο και τα οποία κυκλοφορούν στην Περιφέρεια Αττικής υποβάλλονται σε τεχνικό έλεγχο σύμφωνα με το πρόγραμμα πρόσκλησης της Περιφέρειας στην οποία ανήκει η έδρα τους.
6. Όσα δίκυκλα (μοτοσικλέτες και μοτοποδήλατα) όφειλαν πριν την ημερομηνία ταξινόμησής τους στην Περιφέρεια Αττικής να έχουν ήδη προσκομιστεί για τεχνικό έλεγχο σύμφωνα με την πρόσκληση της προηγούμενης έδρας τους και δεν προσήλθαν για τεχνικό έλεγχο θα ελέγχονται ως εκπρόθεσμα.
Τέλος οι εκπρόθεσμοι τεχνικοί έλεγχοι επιβαρύνονται με πρόσθετο ειδικό τέλος, που πληρώνεται μαζί με τον ειδικό έλεγχο.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου