18.1.19

Igor Akrapovic: Ονομα ταυτισμένο με την βελτίωση της μοτοσυκλετας με ειδίκευση στις εξατμίσεις.


Το 1977 ολοκλήρωσε τη δευτεροβάθμια ηλεκτρολογική σχολή στη Λιουμπλιάνα, πρωτεύουσα της σημερινής Σλοβενίας. Αρχικά, εργάστηκε στο εργοστάσιο πλαστικών εγχύσεων του πατέρα του στο Buzet της Κροατίας, όπου είχε 55 υπαλλήλους.

AKRAPOVIČ και αγώνες μοτοσυκλέτας.

Το μεγάλο πάθος του ήταν η μοτοσυκλέτα και οι μοτοσυκλέτες. Έγινε ένας κορυφαίος αναβάτης . Σε αγώνες (αγωνίστηκε στην περίοδο 1977-1989) κέρδισε πολυάριθμους τίτλους σε διάφορες τάξεις σε τοπικό και διεθνές επίπεδο. Έχει κερδίσει πολλή τεχνική τεχνογνωσία στον τομέα της ρύθμισης των μοτοσυκλετών. Μετά την ολοκλήρωση της ανταγωνιστικής του καριέρας, ίδρυσε την εταιρεία για την παραγωγή συστημάτων εξάτμισης για αγωνιστικές μοτοσικλέτες το 1990. Αρχικά, τα έκανε μόνο για να παραγγείλουν οι ομάδες του ανταγωνισμού. Η επιτυχία αυτών των ομάδων δημιούργησε τη συνεχώς αναβάθμιση των προϊόντων και πολλές καινοτομίες (π.χ.. Χάλυβα αντικατάσταση με νέα υλικά όπως ο άνθρακας και το. Ανθρακονήματα και τιτάνιο).


Εξέλιξη και ξεκίνημα εμπορικής ανάπτυξης στα συστήματά εξάτμισης AKRAPOVIČ

Μία νέα εταιρεία το 1993 επέτρεψε συμβόλαιο συνεργασίας με την Kawasaki Deutschland. Η επιτυχημένη συνεργασία με την εταιρεία αυτή και τα αποτελέσματα των δοκιμών πάνω από το μέσο όρο οδήγησαν σε νέες συμβάσεις ή παραγγελίες. Τα κορυφαία συστήματα εξάτμισης - έχουν κατασκευαστεί από το εμπορικό σήμα Scorpion - η εταιρεία εξοπλίζει την αγωνιστική ομάδα της Kawasaki, Yamaha, Suzuki, Ducati και η Honda σε μια σειρά από αγώνες Pro Superbike Championship. Οι επιτυχίες τους αύξησαν τη φήμη και τα έσοδα της εταιρείας.

Το 1997, ο Akrapovic ανέπτυξε τη δική του παραγωγή σωλήνων και σωλήνων τιτανίου από ανοξείδωτο χάλυβα. Αυτό επέτρεψε μεγαλύτερη ελευθερία στο σχεδιασμό, τον καλύτερο ποιοτικό έλεγχο και την ανεξαρτησία από τους προμηθευτές. Με την επέκταση και την αυτοματοποίηση της παραγωγής που σχετίζονται με την εισαγωγή νέας τεχνολογίας, τα εξαιρετικά υψηλής ποιότητας συστήματα εξάτμισης έγιναν προσβάσιμα σε έναν ευρύτερο κύκλο πελατών.

Φέτος, λόγω της ήδη καταχωρημένης και προστατευόμενης μάρκας Scorpio, η Ford έπρεπε να εγκαταλείψει το αρχικό της εμπορικό σήμα. Akrapovič είναι το όνομα του Σκορπιού, δηλαδή. Σκορπιός, που συνδέεται με το οικογενειακό του όνομα. Το στέμμα είναι ένας σκορπιός στα τουρκικά. Τα συστήματα εξάτμισης από τότε έχουν πωληθεί με την επωνυμία Akrapovič.


Ανάμειξη με παγκόσμιους αγώνες

Το 1997, η Kawasaki άρχισε να τις χρησιμοποιεί στον ισχυρότερο ανταγωνισμό Superbike. Το 1999, όλες οι ιαπωνικές ομάδες αυτής της κατηγορίας χρησιμοποίησαν τα συστήματα εξάτμισης του Akrapovic. Κάπως έτσι άνοιξε και ο δρόμος για το Moto GP.

Το έτος 1999 ήταν μια καμπή για την επέκταση της εταιρείας, η οποία απέκτησε νέες, σύγχρονες εξοπλισμένες εγκαταστάσεις παραγωγής στο Mali Hudem κοντά στην Ivančna Gorica. Πολλές επιτυχίες στην αριστοκρατική κατηγορία αγώνων Motogp βοήθησαν την εταιρεία να γίνει ένας προμηθευτής και αναπτυξιακός εταίρος για τους πιο αξιόπιστους κατασκευαστές στον κόσμο του αθλητισμού μοτοσικλετών (Kawasaki, Honda, Suzuki και Yamaha).

Από το 2002, τα συστήματα εξάτμισης έχουν κατασκευαστεί και για σπορ αυτοκίνητα. Το 2004, άρχισαν να κατασκευάζονται για αγωνιστικά αυτοκίνητα στη Formula 1. Το πρώτο συμβόλαιο υπεγράφη με την ομάδα Bar Honda. Ο Akrapovič ονομάστηκε επιχειρηματίας το 2004 για την επιτυχή διαχείριση της επιχείρησης και των αναπτυξιακών επιτευγμάτων, ενώ το 2005 επιλέχθηκε από τους αναγνώστες ως ο κορυφαίος στο αντικείμενο του.

Η ψηφοφορία τον ανέδειξε σε Προσωπικότητα της Χρονιάς. Υπό την ηγεσία του, η εταιρεία, η οποία το 2007 μετατράπηκε σε ανώνυμη εταιρεία, (λειτούργησε έτσι μέχρι το 2009), ήταν το άνοιγμα ενός πιο σύγχρονου εργαστηρίου για τη μελέτη των υλικών και χυτήριο για τιτάνιο της Akrapovic. Στη συνέχεια ο Akrapovič παραιτήθηκε από τη διαχείριση και επικεντρώθηκε κυρίως στην ανάπτυξη νέων προϊόντων.

Η εταιρεία συνεχίζει να επεκτείνει τις δραστηριότητές της. Συνεργάζεται με εταιρείες που κατασκευάζουν εξοπλισμό για την ιατρική, θερμοηλεκτρικούς σταθμούς, την αεροπορική βιομηχανία καθώς και άλλες βιομηχανίες .

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...