Ανανεωμένο παντού
Και οι δύο εκδόσεις παρουσιάστηκαν με ανανεωμένη αισθητική, επανασχεδιασμένο πλαίσιο, 50% περισσότερο χώρο κάτω από την σέλα και νέο κινητήρα Euro5.
Το SH125i συμμορφώνεται με τις προδιαγραφές Euro5 και διαθέτει έλεγχο πρόσφυσης (HSTC). Επιπλέον στον στάνταρ εξοπλισμπο διαθέτει ABS, σύστημα start & stopκαι φωτιστικά σώματα LED.
Αισθητικά και τα δύο έχουν ανανεωθεί αλλά εξακολουθούν να θυμίζουν το best seller scooter, που το 2018 σε όλη την Ευρώπη “πούλησε” 19.000 μονάδες. Το μπροστινό μέρος των νέων scooter, υπερτονίζεται από τα full LED φωτιστικά σώματα σε σχήμα Η.
To κεντρικό φωτιστικό σώμα βρίσκεται στο κάτω μέρος της ποδιάς και στα δύο άνω άκρα αναβοσβήνουν τα φλας. Τα φώτα θέσης είναι τοποθετημένα στο τιμόνι.
Οι βασικές αρχές του SH παραμένουν αμετάβλητες. Συμπαγής διαστάσεις, επίπεδο πάτωμα και όρθια θέση οδήγησης. Παρ’ όλα αυτά η Honda κατάφερε να αυξήσει το χώρο αποσκευών κάτω από την σέλα κατά 10 λίτρα, τα οποία προστίθενται στα 18 της υπάρχουσας χωρητικότητας και πλέον είναι ικανά να χωρέσει ένα full face κράνος. Εκεί βρίσκεται και η θύρα φόρτισης USB.
Το οπίσθιο φωτιστικό σώμα είναι διακοσμημένο με χρώμιο και το νέο πάνελ οργάνων αποτελείται από οθόνη TFT, που ενημερώνει τον αναβάτη για τις λειτουργίες smart key, HSTC, ABS και του συστήματος start & stop. H απεικόνιση όλων των λειτουργιών ελέγχεται από τα κουμπιά Α/Β στην αριστερή πλευρά του τιμονιού.
Το SH125i κινείται από τον μονοκύλινδρο, υγρόψυκτο, τετραβάλβιδο κινητήρα 124,5 κ.εκ. με την ονομασία eSP+, που σχεδιάστηκε για να προσφέρει ταχύτερη επιτάχυνση, υψηλότερη τελική και καλύτερη κατανάλωση. Τα ίδια ισχύουν και για τον 156,1 κ.εκ. του SH 150i.
Η μέγιστη ισχύς του 125 είναι 12,5 ίπποι στις 8.250 σ.α.λ. (12,1 στις 8.500 σ.α.λ. μοντέλο 2018) με ροπή 11,4 Nm στις 6.500 σ.α.λ. Ο κινητήρας του 150 παράγει 16,2 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. (14,9 ίπποι στις 8.250 σ.α.λ. μοντέλο 2018) και 14,2Nm στις 6.500 σ.α.λ. αντί για 13.9Nm του απερχόμενου μοντέλου.
Η Honda ισχυρίζεται πως με ένα λίτρο καυσίμου του SH125ι κάνει 44,6 χλμ. και το SH 150i 43,5 χλμ. με ενεργοποιημένο το σύστημα start&stop, το οποίο σβήνει τον κινητήρα μετά από 3 δευτερόλεπτα στο ρελαντί. Μπορεί να απερνεργοποιηθεί χρησιμοποιώντας το κουμπί που βρίσκεται στα δεξιά του τιμονιού. Και τα δύο SH είναι εξοπλισμό με έλεγχος πρόσφυσης HSTC (Honda Selectable Torque Control).
Επίσης το χαλύβδινο σωληνωτό πλαίσιο είναι νέο με χαμηλότερη ραχιαία δοκό που επέτρεψε να τοποθετηθεί το ρεζερβουάρ 7 λίτρων κάτω από την επίπεδη ποδιά, προσθέτοντας 10 λίτρα κάτω από την σέλα. Το μεταξόνιο είναι 13 χλστ. μακρύτερο (1353 χλστ) και το ύψος σέλας παρέμεινε στα 799 χλστ. Το βάρος είναι 136,5 κιλά. 400 γραμμάρια λιγότερο από του απερχόμενο μοντέλου.
Οι τροχοί 16 ιντσών είναι από χυτοπρεσαριστό αλουμίνιο και έχουν 16 μπράτσα. Τα ελαστικά Michelin City Grip έχουν διάσταση 100/80 και 120/80 εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Τα αμορτισέρ διαθέτουν ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου σε 5 επίπεδα με διαδρομή 83 χλστ. Το πιρούνι με στελέχη 33 χλστ. εξασφαλίζει διαδρομή τροχού 89 χλστ. Οι δίσκοι των φρένων έχουν διάμετρο 240 χλστ. με τον μπροστινό να είναι παχύτερο και να συνδυάζεται με δαγκάνα δύο εμβόλων, ενώ ο πίσω με δαγκάνα ενός εμβόλου.
Φωτογραφίες:
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου